LevelUp Your Skills

3D HERNÝ ASSET

Máš základné povedomie o tom, ako sa modeluje v programe Maya, Blender, alebo 3ds Max, aké sú základné modelovacie tooly a ako fungujú? Tak poď k nám na kurz tvorby herného 3D assetu!

Nauč sa tvoriť 3D herné assety ako profesionálni artisti! Naučíš sa techniky ako na high poly modelovanie, low poly modelovanie, bakovanie textúr, UV mapovanie a ako prezentovať finálny model! Z kurzu si odnesieš super prácu do svojho portfólia.

VIAC O ORGANIZÁCII HEMISFÉRA

Čo si z kurzu odnesieš?

Vedomosti o tom, ako funguje výroba herného assetu od A po Z. Proces, ktorý sa na kurze naučíš, je jeden z najčastejšie používaných základných pipelinov výroby 3D herného assetu v herných štúdiách.

Okrem toho si odnesieš prepracovaný model predmetu použiteľný v AA, či dokonca AAA hre!

© 2021 Hemisfera.sk | All rights reserved

Komplexné vzdelávanie v oblasti tvorby digitálnych hier.

Obsah kurzu

1 lekcia = 2 hod. reálneho času
Na kurze ťa naučíme:

1. Týždeň

Lekcia 1

  • Príprava referencií
  • Začatie modelovania v Mayi (každý z uchádzačov bude môcť použiť 3D SW, aký mu vyhovuje

Lekcia 2

  • Pokračovanie s modelovaním v Mayi (prípadne inom SW)

Lekcia 3

  • Dokončenie modelovania v Mayi a príprava na export do Zbrush

Lekcia 4

  • Introduction to Zbrush

2. Týždeň

Lekcia 5

  • Pridávanie detailov v Zbrushi

Lekcia 6

  • Sculpting

3. Týždeň

4. Týždeň

Lekcia 7

  • Príprava HP modelu na export, bake a retopológiu (zahŕňa aj to, ako si spraviť vertex, color, ako decimovať modely a pod.)

Lekcia 8

  • Retopológia modelu v Mayi 
  • Topológia modelov pre hry 

5. Týždeň

Lekcia 9

  • Dokončenie retopológie a UVčka

Lekcia 10

  • Bake map potrebných pre textúrovanie (normal mapy, AO, curvature)

6. Týždeň

Lekcia 11

  • Introduction to Substance Painter

Lekcia 12

  • Textúrovanie v Substance Painter

07 Týždeň

Lekcia 13

  • Finálna prezentácia modelu v Marmoset Toolbag 
  • Feedback


Stačí pár hodín práce a základná orientácia v jednom z 3D programov Maya, Blender alebo 3ds Max a ich nástrojoch a základná orientácia vo Photoshope (prípadne Krita, Gimp). Náš lektor ovláda všetky, takže ti bude vedieť pomôcť v každom z nich. ZBrush, Substance Painter ani Marmoset Toolbag ovládať nemusíš, všetko ťa na kurze naučíme!



Predpoklady na študentov: 

Softvér:

Photoshop (Gimp, Krita, Affinity Photo)
Maya / Blender / 3DS MAX
ZBRUSH
MARMOSET TOOLBAG
SUBSTANCE PAINTER

Lektor:

Lukáš Chrapek

PRIHLÁSIŤ SA
ZISTIŤ VIAC

Nový online kurz - live lekcie s profi lektormi

Pripravujeme pre vás aj ďalšie kurzy:

Nezaujal ťa kurz tvorby 3D herného assetu? Pripravujeme pre teba ďalšie kurzy, ktoré ťa môžu posunúť ďalej aj v iných oblastiach!

Sculpting

Október 2021

Compositing

November 2021

Da Vinci
Resolve

December 2021

Houdini

Január 2022

Chceš byť včas informovaný o ďalších kurzoch?

Vyplň nezáväzný predbežný záujem a my ti dáme včas o všetkom vedieť!

LevelUp            Summer Game Dev           GameCraft              GameCraft Online

Čo potrebuješ vedieť?

Rozsah:
13 x 2 hod.
2 x do týždňa
Utorok a Štvrtok

Začiatok:
Štart po naplnení kurzu

Koniec:
6,5 týždňa po začatí

Čas:
17:30 - 19:30

Forma kurzu:
Online kurz - live lekcie

Počet účastníkov: 
5 - 7

PRIHLÁSIŤ SA

Cena:
2 x 199,50 Eur

Ak máte záujem o viac splátok, kontaktujte nás na levelup@hemisfera.sk 

Prístup do našej komunity:
Účastníci dostanú prístup do Slack komunity, kde môžu sharovať svoje práce.
Nájdu tu aj našich lektorov a info o prednáškach a eventoch pre študentov LevelUp. 

Lukáš Chrapek

Lektor 3D Grafiky

Lukáš aktuálne pôsobí ako freelancer a lektor 3D grafiky na LevelUpe. Za sebou má niekoľkoročné profesionálne skúsenosti. Lukáš pracoval ako Character artist a 3D animator v štúdiu Top3Line a Keen Software House, neskôr ako Lead Character artist v štúdiu FatBot Games, Lead 3D Artist v EastWorks a Character Artist/3d Artist v Cassa Game Industry. Od januára 2021 spolupracuje ako senior 3D Artist aj  so štúdiom Nine Rock Games. Lukáš bol taktiež jedným z obsahových tvorcov a lektorov v rámci kurzov Unity, ktoré realizovala Hemisféra,  ako interné vzdelávanie pre grafikov v štúdiu Pixel Federation

Lektor

Vedomosti o tom, ako funguje výroba herného assetu od A po Z. Proces, ktorý sa na kurze naučíš, je jeden z najčastejšie používaných základných pipelinov výroby 3D herného assetu v herných štúdiách.

Okrem toho si odnesieš prepracovaný model predmetu použiteľný v AA, či dokonca AAA hre!